Model EV serba baru akan dilancarkan di PACE 2023

Sama seperti sebelum ini, acara Premium Auto Car Expo (PACE) anjuran paultan.org menjanjikan pelbagai tawaran menarik untuk kereta baru dan juga terpakai. Walaubagaimanapun, acara tahun ini yang akan berlangsung 4-5 November di Pusat Konvensyen Setia City bakal menyediakan sesuatu yang lebih istimewa.

Ini kerana PACE 2023 bukan setakat akan mempamerkan kenderaan yang sedia ada dalam pasaran, tetapi juga ketibaan model baru. Ya, sebuah model baru akan dilancarkan secara rasmi untuk pasaran Malaysia di acara tahun ini, dan ia adalah sebuah kenderaan elektrik (EV). Setakat ini, itu sahaja yang boleh kami beritahu, tetapi anda boleh melihat gambar awalnya seperti di atas.

Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan kereta baru ini, datang ke PACE 2023 pada 4 dan 5 November ini. Selain pengenalan model baru ini, pelbagai lagi kenderaan premium, dari bermacam jenama akan turut serta dalam acara ini. Sebagai tambahan kepada tawaran yang diberikan pengeluar, anda juga akan menerima baucar RM2,500 sekiranya menempah kenderaan baru di PACE 2023.

The post Model EV serba baru akan dilancarkan di PACE 2023 appeared first on Paul Tan’s Automotive News.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *