PACE 2023 berlangsung dari 4-5 November — banyak ganjaran menarik untuk kereta premium baru, terpakai

Pameran Premium Auto Car Expo (PACE) anjuran paultan.org bakal kembali lagi tahun ini. Sama seperti penganjurannya sebelum ini, ia bakal berlangsung di Pusat Persidangan Setia City (SCCC) pada hujung minggu ini, 4-5 November 2023 dan bakal membawakan pelbagai jenama kenderaan berserta tawaran menarik untuk kereta premium baru dan terpakai.

Antara jenama pengeluar yang akan terlibat dalam pameran ini ialah BMW dan MINI (diwakili oleh Auto Bavaria), Mercedes-Benz (diwakili oleh Hap Seng Star), Audi, Volkswagen, Proton, Mitsubishi dan smart (semua ini diwakili oleh EON); Volvo, Subaru, Hyundai, BYD dan Isuzu. Tidak ketinggalan, akan ada juga motosikal premium dari BMW Motorrad.

Sebagai tambahan kepada tawaran menarik yang disediakan oleh setiap syarikat dan jenama tersebut, membeli kenderaan di PACE akan membolehkan pengunjung menikmati banyak hadiah lain. Ini kerana, setiap kenderaan yang ditempah ketika acara akan didatangkan dengan baucar bernilai RM2,500 daripada jenama produk automotif sokongan lain yang turut terlibat.

Apa yang boleh dijangkakan sepanjang dua hari acara ini berlangsung nanti? Ada banyak. Sebagai contoh, baucar RM500 untuk filem penapis haba dan coating kenderaan (V-Kool), baucar RM500 untuk kerusi keselamatan kanak-kanak (Recarro Kids) dan baucar RM500 untuk kerusi kulit kustom (DK Schweiser) adalah antara hadiah yang menanti.

PACE 2023 disokong oleh penaja utama Petronas, nama yang tidak asing lagi dalam industri tenaga dengan kehadiran mereka di 50 negara, terutamanya Malaysia sendiri. Acara ini juga ditaja bersama oleh myTukar, yang menawarkan platform penyelesaian penuh bagi jual-beli kenderaan terpakai dengan cara yang paling mudah dan selesa untuk semua.

Dengan jaminan baucar tambahan serta banyak tawaran menarik lainnya untuk semua pengunjung, ia akan menjadi lokasi terbaik untuk mereka yang ingin mencari kenderaan dengan tawaran yang tiada di tempat atau masa yang lain. Luangkan masa dan berkunjunglah ke PACE 2023 di SCCC hujung minggu ini, 4-5 November 2023. Jumpa kami di sana!

The post PACE 2023 berlangsung dari 4-5 November — banyak ganjaran menarik untuk kereta premium baru, terpakai appeared first on Paul Tan’s Automotive News.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *